De service van een dierenwinkel met het gemak van online shoppen

De service van een winkel met het gemak van online shoppen

Retour informatie

Retour informatie

Wanneer uw product niet aan de verwachtingen voldoet kunt u binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden uw order als retour bij ons aanmelden.  Mocht u hier niet uitkomen, neem dan contact met ons op. Nadat u de retourzending via de website heeft aangemeld heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.
Is uw bestelling kapot aangekomen?

Wanneer u een defect product heeft ontvangen stuur dan een e-mail naar info@smartforpets.nl en we lossen het samen op. Geef in de e-mail aan om welk product het gaat .  Om de schade te kunnen verhalen op de vervoerder, hebben wij een aantal foto’s nodig. Maakt u alstublieft:

Een foto van het product.
Een foto van het defect of de beschadiging.
Een foto van de doos van de buitenkant indien beschadigd.

Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen. Wij hoeven in de meeste gevallen het kapotte product niet retour en sturen u zo snel mogelijk een nieuwe. Als wij het kapotte product wel retour nodig hebben, zullen wij daar uiteraard de kosten voor dragen en het u laten weten.

Heeft u het verkeerde artikel ontvangen?

Wanneer u een verkeerd product heeft ontvangen stuur dan een e-mail naar  info@smartforpets.nl en we lossen het samen op. Wilt u aangeven welk product u ontvangen heeft (streepjescode) en welk product u niet ontvangen heeft.  Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen.

Natuurlijk kan het ook een andere reden hebben. Graag horen wij van u de reden, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Om een deel uw bestelling te retourneren kunt u het volgende doen:

Log in met uw  account bij Smart for Pets
Klik op de details van de juiste order
Scroll naar beneden tot u de melding van retourneren ziet
Kies een parcelshop bij u in de buurt
Druk op bevestiging
Open de mail van DPD en print de gegevens uit
Neem de gegevens en uw pakket mee naar het parcelshop en geef deze kostenloos af

U kunt alleen gebruik maken van onze gratis retourservice binnen Nederland, België en Duitsland. U kunt slechts 1 pakket per bestelling gratis retourneren, wat maximaal 100x50x50cm en 20KG mag zijn. Hiervoor zijn de voorwaarden van DPD van toepassing. Deze kunt u terug vinden op: https://www.dpd.com/nl_privateklanten#!retouren.
Bij grotere of zwaardere pakketten zijn de kosten voor retourzending voor uw rekening.
Het is ook mogelijk om uw order te retourneren zonder gebruik te maken van het gratis retourneren via DPD. In dat geval kunt u het modelformulier voor herroeping downloaden en op uw eigen kosten de retourzending versturen aan:
Smarts for Pets
Steenmeijerstraat 57
7555 NV Hengelo
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot u aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als u een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door u geretourneerde producten. Wanneer u de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u bij ons heeft betaald.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
In het geval van garantie kwesties heeft u uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Als u meteen bij ontvangst een mankement constateert, meldt dit dan ook meteen aan ons. Voor vragen over de garantie termijn, kunt u altijd contact met ons opnemen.

De waardering van www.smartforpets.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 23 reviews.