De service van een dierenwinkel met het gemak van online shoppen

De service van een winkel met het gemak van online shoppen

Ik heb een klacht

Heb je onverhoopt toch een klacht of opmerking over het ontvangen product of over onze dienstverlening? U kunt eenvoudig contact met ons opnemen:

Telefonisch
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op 074- 2019 020

Via e-mail
Mail uw klacht of opmerking naar info@smartforpets.nl

Per post
Ons adres is:

Smart for Pets
T.a.v. Klantenservice
Steenmeijerstraat 57
7555 NV Hengelo
Nederland

Wij zullen binnen 3 werkdagen nadat wij je klacht hebben ontvangen, een ontvangstbevestiging sturen. Uiterlijk 14 dagen later krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.
Uiteraard willen wij graag met u tot een oplossing komen, lukt dat niet dan kunt u een geschillenprocedure opstarten bij de Geschillencommissie.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smartforpets.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.smartforpets.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 23 reviews.