Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Je bestelling zal worden verzonden als alle producten voorradig zijn. Alle bestellingen worden verwerkt op binnenkomst van betaling.
Wij stellen alles in het werk om de bestellingen zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.
De gemiddelde verwerkingstijd die wij aanhouden is 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van betaling.
Let op: betaal je middels overboeking? Dan zal de bestelling 1 tot 2 werkdagen vertraging oplopen.
We houden je ook op de hoogte per e-mail. Daarnaast kun je de bestelling volgen via de jouw account.
Je ontvangt, zodra de bestelling bij ons verzonden is, een e-mail met hierin de track&trace informatie.
Afhalen bij Smart for Pets Hengelo
Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen. Zodra u bestelling klaar staat om af te halen krijgt u van ons een mail wanneer u uw bestelling kunt ophalen of hoe u een afspraak kunt maken.
Verzendkosten
De onderstaande verzendkosten zijn gebaseerd op pakketten met een maximaal gewicht van 30 kilo.
Deze tarieven gelden dus niet voor pakketten die zwaarder zijn of overmaat pakketten.
Binnen Nederland rekenen wij €7,25* verzendkosten En €9,50 voor België.
*Voor hondenvoer worden er aparte verzendkosten per zak berekend
Retour informatie
Wanneer uw product niet aan de verwachtingen voldoet kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden de retourzending via info@smartforpets.nl bij ons aanmelden. Vermeld uw naam en ordernummer bij uw retour aanmelding.
Nadat u uw retourzending heeft aangemeld krijgt u binnen 48 uur een retouretiket per e-mail toegezonden. U levert uw retour bestelling bij een door ons aangegeven postbedrijf in, uiterlijk binnen 14 dagen nadat u uw retour ticket ontvangen hebt. Mocht u hier niet uitkomen, neem dan contact met ons op.
Retourvoorwaarden
De producten dienen in originele verpakking retour gestuurd te worden. Zonder originele verpakking kunnen wij de retour niet accepteren.
Voorwaarde is wel dat je het product retour stuurt in de onbeschadigde, originele verpakking – indien redelijkerwijs mogelijk – en het product geen sporen van gebruik vertoont. Om te controleren of een hondenkledingstuk past, mag je het product uit de verpakking halen en naast je huisdier houden. Het product mag, wegens hygiënische redenen, niet in aanraking zijn geweest met je huisdier. Indien wij bij terugkomst constateren dat het product bevlekt, gedragen, haar bevat, vies ruikt of gewassen is, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.
Aangezien wij vaak geconfronteerd worden met producten die niet in nieuwstaat worden geretourneerd, moeten wij helaas deze regels hanteren voor het passen en / of terugsturen.
- Aangekochte fluitjes kunnen om hygiënische redenen niet retour wanneer deze uit de verpakking zijn geweest.
- Op maat gemaakte vetbedden kunnen niet retour
U kunt gebruik maken van onze retourservice binnen Nederland, België en Duitsland. Indien u uw volledige bestelling retour stuurt zullen wij het volledige orderbedrag inclusief betaalde verzendkosten* terugbetalen. Indien een deel van de bestelling retour wordt gestuurd dan wordt alleen het bedrag van het product terug betaald.
*De retourkosten zullen in mindering gebracht worden van het terug te betalen bedrag van uw bestelling.
De kosten van een retourzending zijn:
Brievenbuspakket uit Nederland – €5,25
Pakketpost uit Nederland – vanaf €7,25
Pakketpost uit België – vanaf €9,50
Pakketpost uit Duitsland – vanaf €9,50
Indien u uw retour via een eigen verzendmethode wilt terug sturen. Kan het pakket naar het volgende adres retour gestuurd worden.
Retouradres:
Steenmeijerstraat 57
7555 NV Hengelo
Is uw bestelling kapot aangekomen?
Wanneer u een defect product heeft ontvangen stuur dan een e-mail naar info@smartforpets.nl en we lossen het samen op. Geef in de e-mail aan om welk product het gaat . Om de schade te kunnen verhalen op de vervoerder, hebben wij een aantal foto’s nodig. Maakt u alstublieft:
Een foto van het product.
Een foto van het defect of de beschadiging.
Een foto van de doos van de buitenkant indien beschadigd.
Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen. Afhankelijk van het product zullen wij u vragen het kapotte product retour en sturen waar u een retour ticket per mail voor ontvangt. Wij zorgen dan dat u zo snel mogelijk een nieuw product ontvangt of uw geld terug ontvangt.
Heeft u het verkeerde artikel ontvangen?
Wanneer u een verkeerd product heeft ontvangen stuur dan een e-mail naar info@smartforpets.nl en we lossen het samen op. Wilt u aangeven welk product u ontvangen heeft (streepjescode) en welk product u niet ontvangen heeft. Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen.
Natuurlijk kan het ook een andere reden hebben. Graag horen wij van u de reden, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot u aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als u een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door u geretourneerde producten. Wanneer u de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u bij ons heeft betaald.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
In het geval van garantie kwesties heeft u uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Als u meteen bij ontvangst een mankement constateert, meldt dit dan ook meteen aan ons. Voor vragen over de garantie termijn, kunt u altijd contact met ons opnemen.