De service van een winkel met het gemak van online shoppen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling zal worden verzonden als alle producten voorradig zijn. Alle bestellingen worden verwerkt op binnenkomst van betaling. 

Wij stellen alles in het werk om de bestellingen zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.

De gemiddelde levertijd die wij aanhouden is 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van betaling.

In verband met het Coranavirus zijn de levertijden anders dan u van ons gewend bent:

  • Zendingen binnen Nederland hebben een gemiddelde vertraging van 24 - 48 uur.
  • Zendingen buiten Nederland hebben een gemiddelde vertraging van 48 - 72 uur. Dit kan landspecifiek nog verder oplopen.

Let op: betaal je middels overboeking? Dan zal de bestelling 1 tot 2 werkdagen vertraging oplopen.

We houden je ook op de hoogte per e-mail. Daarnaast kun je de bestelling volgen via de jouw account.
Je ontvangt, zodra de bestelling bij ons verzonden is, een e-mail met hierin de track&trace informatie. 

Verzendkosten

De onderstaande verzendkosten zijn gebaseerd op pakketten met een maximaal gewicht van 30 kilo.
Deze tarieven gelden dus niet voor pakketten die zwaarder zijn of  overmaat pakketten. 

Binnen Nederland versturen wij gratis vanaf €75,00*. Daaronder rekenen wij slechts €6,99 verzendkosten.

*CSJ Hondenvoer is uitgesloten voor gratis verzending

Retour informatie

Wanneer uw product niet aan de verwachtingen voldoet kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden de retourzending via info@smartforpets.nl bij ons aanmelden. Vermeld uw naam en ordernummer bij uw retour aanmelding.  Nadat u uw retourzending heeft aangemeld krijgt u binnen 48 uur een retourticket per e-mail toegezonden. U levert uw retour bestelling bij een door ons aangegeven postbedrijf in, uiterlijk binnen 14 dagen nadat u uw retour ticket ontvangen hebt.  Mocht u hier niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

U kunt  gebruik maken van onze  retourservice binnen Nederland, België en Duitsland. De kosten voor de retourticket zullen in mindering gebracht worden van het terug te betalen bedrag van uw bestelling.

Is uw bestelling kapot aangekomen?

Wanneer u een defect product heeft ontvangen stuur dan een e-mail naar info@smartforpets.nl en we lossen het samen op. Geef in de e-mail aan om welk product het gaat .  Om de schade te kunnen verhalen op de vervoerder, hebben wij een aantal foto’s nodig. Maakt u alstublieft:

Een foto van het product.
Een foto van het defect of de beschadiging.
Een foto van de doos van de buitenkant indien beschadigd.

Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen. Afhankelijk van het product zullen wij u vragen het kapotte product  retour en sturen waar u een retour ticket per mail voor ontvangt. Wij zorgen dan dat u zo snel mogelijk een nieuw product ontvangt of uw geld terug ontvangt. 

Heeft u het verkeerde artikel ontvangen?

Wanneer u een verkeerd product heeft ontvangen stuur dan een e-mail naar  info@smartforpets.nl en we lossen het samen op. Wilt u aangeven welk product u ontvangen heeft (streepjescode) en welk product u niet ontvangen heeft.  Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen.

Natuurlijk kan het ook een andere reden hebben. Graag horen wij van u de reden, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot u aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als u een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door u geretourneerde producten. Wanneer u de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u bij ons heeft betaald.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


In het geval van garantie kwesties heeft u uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Als u meteen bij ontvangst een mankement constateert, meldt dit dan ook meteen aan ons. Voor vragen over de garantie termijn, kunt u altijd contact met ons opnemen.

De waardering van www.smartforpets.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 53 reviews.